Aliice

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Alice - 23 mars 2010 19:58

Dagens låt:

 

Dagens låt är

***

Sofijah-Du var så mkt

***

Den är så bra och man tänker

 verkligen mkt när man

hör den och alla hennes andra låtar.

Jag rekomenderar verkligen hennes låtar till alla

 som inte har hört dom!:) Ibland när jag hör vissa 

börjar jag gråta...

Hehe.;))

 

Länk:

http://www.youtube.com/watch?v=BRjJN8JLDdM&feature=related

 

Poäng:

8 poäng

 

 

 

Av Alice - 23 mars 2010 18:56

Veckans boktips:

 

Veckans boktips är

"Vampyrens märke" i

serien "House of night".

 

Handling:

Hostattackerna är det första tecknet på att Zoey håller på att bli något annat än en vanlig high school-tjej.

Det andra tecknet är att en död kille står och väntar vid hennes skåp i skolan. Hans uppgift är att spåra upp blivande vampyrer och märka dem med månskäran som är tecknet för alla, människor och vampyrer, att man är vampyr. När den finns i ens panna måste man genast lämna sitt vanliga liv, sina vänner och sin familj och ta sig till ett Nattens hus om man ska ha en chans att överleva förändringen.

***

Källa:

Bokens baksida.

 

Betyg av mig:

10

 

 

Om du gillar vampyrer är detta en bra bok för dig!

Jag själv är ett vampyr fan och gillar dom flesta vampyrer.:D

  

 

 

Av Alice - 23 mars 2010 18:13

Hejj:)

Jag har haft en blogg innan men tog dumt nog bort den, venne vrf jag gjorde det. Men nu ska jag börja om! Jag kan ju lika bra börja med vad jag gjort idag...


Var hemma från skolan idag, skönt! Mådde nt så bra på morgonen så då stannade jag hemma från skolan. Mår bättre nu så jag kommer till skolan imorgon. Usch, onsdag är det i morgon hatar den dagen, den är så...

Tog iaf hand om lilla Isak idag eftersom han mådde ännu sämre än jag. Sen gick jag upp hit och fixade en bild på picnik:)

 

Fin fin, bild!:D

Fyller år på fredag:D Det gör Julia också så grattis till henne i förskott!:)


Blir nationellt prov i svenska i morgon!:/

Kanske ska flytta lite saker i rummet så det blir lite annorlunda än vad det är nu.

Ska nog gå en runda i skogen imorogon för att ta lite fina vår bilder.:)

På påsklovet har jag, Saga o Julia planerat att åka in till stan för att fixa lite till vår "skräckkväll" med tjejerna i klassen:) Kommer bli kuligt. Tror att jag köper ngt annat oxå då!:)

På freda blir det väla med familjen:)

Nu ska vi nog snart äta...:)


Ciao!<33



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards