Aliice

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Alice - 24 mars 2010 20:55

 

Dagens låt är:



Owl City-Vanilla twilight

 

Låten har en bra melodi som man direkt fastnar för.

Texten är oxå sån man fastnar för och den är väldigt bra, bättre än jag trodde först!:) Jag måste säga att dom flesta av Owl city´s är bra!:)

 

Poäng:

8 poäng

 

Länk:

http://www.youtube.com/watch?v=iveZqwVio_U


Av Alice - 24 mars 2010 19:41

Hejj!x))

Var i skolan idag, där jag träffade söötnosarna!<3

Skolan började med läsning och sen matte.-.-

Sen var det svenska där vi gjorde nationellt prov, jag tror nog det gick bra..:)

Sen hade vi lunch, det var nån konstig lax, blää!  

Sen var det musik och sen So/No.

Vi jobbar med medeltiden i nån bok... Så jag, Saga, Julia och Annie satte oss i mellanrummet:)

Passade på att ta några foton på mina underbara vänner och böckerna!<3

            


Som ni ser blir man väääldigt trött av So!!!:S


Men men, efter skolan gick vi fyra hem to Julia!<3

Tog bilder där oxå på min underbara fika!!!<33

    

Haha,,xD^^

Sen bara slappade vi.:D Jag höll på att somna i skolan!!:S

Sen kom pappa och hämta mig!:(


Nu ska jag nog välja kläder till i morgon!<33


Ciao!<3:)

Av Alice - 24 mars 2010 07:07

Kollade på hm.com/se igår och hittade lite saker.:)


      

Japp, tre bilder fick det bli!:D


Ciao!<3

Av Alice - 24 mars 2010 06:54

Hejj!:)

Gick upp för ca.45 minuter sen.

Jag tog en efterlängtad dusch och nu torkar jag håret, så jag kan platta de!:)

Sen är det skola och nationellt prov i svenska...:/ Vi hade nat. prov i måndags oxå fast då var det matte, jag kan slå vad om att jag inte kommer ha mång poäng på det provet.

Ska äta frukost nu.:)


Ciao!<3

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards