Aliice

Alla inlägg under november 2010

:)

Av Alice - 14 november 2010 18:12

Hejj! :)

Sa ju igår att jag skulle berätta nåt kul som hände på kvällen. :)

Jag fick typ hjärnstopp! Jag trodde att jag och Isak hade druckit upp en läsk dagen innan. Då frågade pappa om jag inte hade haft med den läsken till hålehall. Och det hade jag ju! Men jag hade inte druckit något av den. Så vi hade druckit upp den igår! Skit skumt känndes det! ;s

Vad ska man göra ikväll... :/ Snart blir det nog mat. Sen kanske nån film?

Hmm...

Jaha, nu var det mat! :D

Hörs imorron! :D♥♥  

Av Alice - 13 november 2010 13:57

Hejj!

Kan inte skriva alls mycket, för internet är snart slut! Pågrund av att ajg satt här så länge igår... xP

Somnade vid halv 1 igår, gick upp kvart över 13 idag!^^

Haha, får berätta vad som hände igår snart! För nu är det inte mycket kvar! Jag lovar er!

Puss♥♥

Av Alice - 12 november 2010 17:55

När jag gick ut innan för att städa Lilla-Molnets bur höll jag på att blåsa iväg! xD

Haha, det blåser och det regnar men inte kallt?! Hur hänger det ihop?

Kollar lite på Melba.se och vill ha Allt!

Ååh, nåt förslag på vad man kan göra? Jag kanske kan tända en brasa! :D♥♥

Av Alice - 12 november 2010 17:08


Dagens låt...



Dagens låt är

Do you remember

med

Jay Sean ft. Sean Paul och Lil Jon


Bra låt, men enligt mig hade den gärna

fått gå igång lite snabbare. Det tar

ett tag innan låt lixom blir "bra".

Men annars måste jag säga

att den är väldigt bra!


Poäng:

8





:D

Av Alice - 12 november 2010 14:45

Hellö! xP

Kom hem från Hålehall vid halv 12 tiden och var alldeles slut! Satte mig framför tv direkt och somna ett litet tag. :/ Men jag är fortfarande otroligt trött. :( Haha, vi somna kanske inte förän halv 5 eller nåt! Och då hade dom föräldrar som var med säga till oss typ 4 gånger >.< Alla bara snacka hela tiden! xP Från början var det tänkt att vi skulle sova i varsin säng. Men när det väl var dags att sova var det flera sängar lediga! xD Saga, Moa, Linn, Jonathan och Isak sov i tre sängar som var ihopsatta, Gustaf och Pelle sov på golvet, Ludwig på en konstig säng, Emma och Anges i varsin säng, Annie i två sängar, Rebecca, Vilma och Maja sov i varsin säng och jag, Julia, Oscar och Alex sov i två sängar! xD Haha jag sov längst ut och ibland var det nära att jag ramla ner på Gustaf som sov under. xP

När vi kom dit låg det en död mus på golvet! Det var så jävla äcklilgt! ;s

Men vi hade jättemysigt! :)

Vi var några stycken som ville ta det lite lugnt på kvällen medans dom andra ville skoja och ha kul. Så vi gick upp på ovan våningen, satt framför brasan och drack te. :) Jättemysigt verkligen!

    På den elden grillade vi marsmellows(stavning) ^^     Tacos!♥


Nu måste jag göra något annat för jag har haft huvudvärk och varit illamående ända sen vi körde hem!  Vi får hoppas att jag inte blir sjuk!

Puss♥♥

Av Alice - 9 november 2010 17:42


Dagens låt:




Dagens låt är

In my head

med

Jason Derulo


Låten bra och

väldigt "dansig". xP


Poäng:

10




Av Alice - 9 november 2010 17:01

ska vi till ett ställe på Hallonsåsen :D Hela klassen+några föräldrar+vår lärare ska sova över där! ;D Kommer bli skit kul! ;) Men vi vet faktiskt inte hur vi ska sova, om det är ett enda rum eller 2 rum eller en massa små... :/ hmm, aja, det spelar faktiskt ingen roll hur det än blir :D

Det är bara en massa skog runt, förutom på en sida där det är världens utsikt!

Havet i bakrunden och åkrar och små hus!<3 Underbart!

Mysigt mysigt Mysigt!♥♥


Dagens roligaste:

Jag och Saga satt vid datorn i skolan och när jag skulle klicka på något skulle jag ta musen, men jag tog min mobil och bah:

- Varför händer inget?? När musen sönder?

Sen märkte vi att det va mobilen och att musen låg på en hylla under eller nåt sånt. xD Vi skratta på vi höll på att kissa på oss! xD

Snart blir det mat, sen ska jag se om det är nåt kul att titta på tv! :D

Puss♥♥


Ps. Min och Sagas nya man är Starke Adolf! ;)♥


Av Alice - 6 november 2010 21:28


Dagens låt...


Dagens låt är

Breakaway

med

Kelly Clarkson


Låten är väldigt bra och är

väldigt känslig på nåt sätt...


poäng:

10






Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards