Aliice

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Alice - 14 november 2010 21:18

Jag tycker att det är så jäkla dåligt av skolan att skriva ut att vi slutar nästan tre timmar tidigare än vanligt dagen före! Och matte är väl för fasen inte det viktigaste ämnet?! Vi missar en massa svenska, so, engelska mm. under mer än 1 gång! Men det är bara matten som verkar viktig! För den ska man skippa en massa andra lektioner för! Då försvinner ju dom! Vad är det skolan inte fattar?! Usch! Fy vad irriterad jag blir på detta! >:C

Det bra är ju att vi slutar tidigare! ;D Så då ska jag va med Saga så vi kan öva på franskan! :D


Bäbä vita lamm har du någon ull? Jaja kära barn

jag har säcken full! Helgdags rock åt far och

söndagskjol åt mor och två par strumpor åt lillelillebror!!!!!!!


Gud!   

Hmm... Vad hände där? 

GUD! Jag behöver sova! Men jag vill inte! :C

Godnatt♥♥ 

:)

Av Alice - 14 november 2010 18:12

Hejj! :)

Sa ju igår att jag skulle berätta nåt kul som hände på kvällen. :)

Jag fick typ hjärnstopp! Jag trodde att jag och Isak hade druckit upp en läsk dagen innan. Då frågade pappa om jag inte hade haft med den läsken till hålehall. Och det hade jag ju! Men jag hade inte druckit något av den. Så vi hade druckit upp den igår! Skit skumt känndes det! ;s

Vad ska man göra ikväll... :/ Snart blir det nog mat. Sen kanske nån film?

Hmm...

Jaha, nu var det mat! :D

Hörs imorron! :D♥♥  

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards