Aliice

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Alice - 15 november 2010 21:43

Tjena! xP

Vi slutade ju skolan tidigt idag, tio i 12! ;o<3

Skit bra! Jag och Saga gick hem till Vilma, där Annie oxå va! :D

Vi hade jättekul och spela in lite av en video. :) Jag var typ mamma och en liten så typ bortskämmd flicka! xD Vilma och Saga var fjortisar och Annie var sportnörd!XD

  Fin klänning va? ;)

Jag och Saga skulle ju in med bussen in till stan sen, men det var nära att vi inte hann! Typ 5 minuter innan bussen slängde vi på oss vanliga kläder och Saga fick springa i typ 7 cm klackar xD Hon fick dom av Vilma :P Och jag fick springa barfota! Så kallt! Så vått! Och så Äckligt! ;s<3

Sen fick jag ta på mig skorna utan strumpor, och då gick mobilskalet av! Gud vad jobbig det var! ;/

Haha, men vi hann till bussen iaf :) Sen var jag på kör. Efter det var jag "hemlös", pappa var på nån konferans och mamma skulle med Isak på utveckligssamtal :P Så jag fick följa med Saga och Agnes till Sagas pappas kontor. Fast förs köpte vi dom två nya coca cola smakerna! Skit äckligt! :C

Nu måste jag sova! Puss o godnatt♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards