Aliice

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alice - 21 oktober 2010 17:02

Helloo! :D

ska göra ett snabbt inlägg nu och göra mat sen :)

Anledningen till att jag inte har bloggat är att det inte funnits internet :(


Idag hände en väldigt... konstig sak... Typ... Jag tog bort TANDSTÄLLNINGEN!!! :D

Den är borta serriöst! :D Man blir bara så..! Åååååh! x))


Och igår skulle jag cykla upp för en trottoar och ramla, jag skrapa armbågen, knät och har blåmärken lite härochvar :)


I morron blir det fest hos Vilma! <3 Hela klassen! :D

Kommer blir stencoolt, vi har egen DJ, Vilmas bror, och vi kommer ha såå Jävla kul!!!! :DD


Nu ska jag och Isak göra mat!


Ciao♥♥

Av Alice - 12 oktober 2010 16:03

Sitter och kollar lite kläder på Melba.se och lyssnar på Airplane :)

Jag vill utvekla min stil lite.. För lixom ingen har lite annorlunda kläder! ;/

Och dessutom gillar jag sånna lite annorlunda kläder, det är ett sätt att uttrycka sig själv! :D

Letar efter långärmat och så, linnen har man ju ingen användning för nu! Särskilt inte om man inte gillar koftor, som jag! :/

Ska snart ut och jogga tänkte jag :)

Men ska kolla lite till här, för det fins en massa som är skitsnyggt!

Puss♥♥

Av Alice - 12 oktober 2010 09:10

Sitter här i skolan och har No. Läser om Åkergroda! ^^

Så jag passa på att lägga till ett inlägg! ;)

Puss ♥♥

Av Alice - 11 oktober 2010 19:29

Hejj! :)

Måste plugga ikväll! :c Har en uppsats om Japan och så måste öva lite på franskan! :) Sen är det matte och engelska och allt sånt skit! :C

Men nu ska jag kolla på Paradise hotel och äta lite tårta! Sen får jag ta i tu med allt annat! :)

Puss ♥♥

Av Alice - 10 oktober 2010 20:48

Pluggade inte matte hela dagen ändå! :D För precis när jag hade skrivit klart fick mamma och pappa för sig att vi skulle åka ut på en liten utflykt, Isak var inte med eftersom han var hos en kompis :) Vi åkte till lite inrednings ställen och och så. Asså, jag har bestämt mig! Jag ska jobba med inredning när jag blir äldre! Älskar det! ♥

Tror det blir lite inom det så gammla och så.. ;D


Godnatt♥♥

Av Alice - 10 oktober 2010 13:20

Hejj! :)

Internet har dampat, men nu är det fixat! :D

Har en massa matte o ta i tu med! Men det får jag göra lite senare! Men asså vilken mattelärare säger att man ska göra diagnosen efter typ 3 veckor? Särskilt eftersom jag har varit sjuk i en vecka! I EN JÄVLA VECKA!!! Usch! :c

Mamma håller just nu på att flytta runt i mitt rum! vi får väl lita på att hon vet vad hon gör! Jag hade flyttat runt lite innan men det blev inge bra... :/

Ja, det blir ju att plugga matte hela dagen! För jag ska va klar med ca 5 sidor till i morron! Önska mig lycka till! ;s


Puss ♥♥

Av Alice - 5 oktober 2010 13:06

Hejj! :)Är hemma idag oxå som sagt!Mamma blev upphämtad av mormor o morfar innan, så jag är ensam hemma :) Lyssnar på världens sorgligaste låt nu :') Ska väl sätta på en film och mysa ner mig i soffan :) <3Puss ♥♥

Av Alice - 4 oktober 2010 21:02

Usch! Blir att stanna hemma i morron oxå! Vi som skulle fira mormor! :( Nu får dom andra göra det ist för jag vill ju inte smitta dom! :/ Aja..

Om jag inte blir frisk snart kommer jag tappa rösten! Nu låter jag som en rostig dörr! ;s Blö!

Nu ska jag gå och lägga mig och få i mig lite sömn!

Puss ♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards