Aliice

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Alice - 1 oktober 2010 15:48

Asså har man världens sämsta imunförsvar eller vadå?! Är sjuk igen! Ont i halsen och hostar som en och annan dåre! :c

Gick till skolan i morse men i mitten av idrotten (som var dagens första lektion) så kändes det som halsen brände upp sig inifrån! Så obehagligt! :c Det brände och stack! Så när jag hade ringt hem, som Vilma oxå gjorde, så gick jag hem. I klassrummet satt Oscar och Jonathan och dom undra vart vi skulle, och vi sa hem. Och då sa Oscar till mig:

- Du är ju alltid sjuk Alice!

Man bah lixom; förlåt för jag har hemskt imunförsvar! Det är inte mitt fel!

Men jag försöker ju att inte bli sjuk! För det är inte skojj! :(

Men jag tror att allt detta beror på att jag har järnbrist :/ Mamma säger iaf att hon tror att jag har det. Och nu sökte jag på google och det mesta där stämmer på mig :/ Jag får väl se till så jag äter rätt och så, för jag vill inte ta sånna tabletter, för det var bara lite av det som stannade kvar i kroppen... :/

Nu ska jag gå och ta en stor skål mede flingor med järn i! :D

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards