Aliice

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Alice - 4 oktober 2010 21:02

Usch! Blir att stanna hemma i morron oxå! Vi som skulle fira mormor! :( Nu får dom andra göra det ist för jag vill ju inte smitta dom! :/ Aja..

Om jag inte blir frisk snart kommer jag tappa rösten! Nu låter jag som en rostig dörr! ;s Blö!

Nu ska jag gå och lägga mig och få i mig lite sömn!

Puss ♥♥

Av Alice - 4 oktober 2010 20:52


Dagens låt:




Dagens låt är

What Can I Say

med

Dead By April



Det här är inte riktigt vad jag brukar

lyssna på, men jag har läst lite om dom i

tidningar och så. Så då tänkte jag att jag

kunde ju lyssna på dom! Och nu har fasnat

för den här låten! Underbar! Fast jag stör

mig på den där skrik rösten...


Poäng:

8




Av Alice - 4 oktober 2010 14:55

Jul om typ 2 månader! :DD Bäst asså! :D

Så myys! <3 Alldeles mörkt, och en brinnande brasa i höret av rummet, utanför faller snön, självlysande, hela huset luktar lussekatter och pepparkakor!!

Ååååå! Gud vad jag längar!!

Nu är det smallville! pUSS ♥♥

Av Alice - 4 oktober 2010 13:18

Hejj :)

Är hemma idag, mår inte bra! Är jätteförkyld och så är jag skit konstig!

Sitter här och läser lite olika berättelser på gsm och sen när något händer så skriker jag eller pratar för mig själv... Och så känns det hela tiden som nån ska ta tag i mina fötter under bordet! :s

På typ två dagar så har jag gjort av med typ 100 pappers bitar! ;o

Inte bra... ;/

Äter lite soppa nu, och så dricker jag lite fanta till. Inte så jättegott tsm! ;D

Helt snurrig är jag! :P


Puss ♥♥

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards