Aliice

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Alice - 9 november 2011 21:15

Hallå hallå :)

Det var jättekul på kören som vanligt. Har nu gått upp till Bella Nova som är för årskurs 7-9 :) Vanessa, från min klass, kom dit idag också. Vi fick en massa pappar om alla luciatåg vi ska göra. Den 13/12 kommer vi vara iväg hela dagen och sjunga lite överallt, tex. på flygplatsen ;D

Har haft ont i halsen hela dagen. När jag sväljer får jag ont i halsen och i öronen. Får alltid det när jag är förkyld. Jag kan liksom inte missa skolan för vi har bara en lektion i varje "viktigt" ämne i veckan. Så om man inte är med på en lektion missar man väldigt mycket  :( Men det är inte kul att vara förkyld. Jag får väl klä på mig värsta vinterkläderna i morgon och gå up och köpa halstabletter på morgonen. Om jag nu hinner det, hoppas det ;)

I morgon ska vi också beställa en sak åt mig från cdon.se, Julia köpte det idag och när vi ringde till våra föräldrar innan idrotten och när dom sa att vi skulle beställa det snare blev vi så jävla glada att vi sprang runt och skrek :D Tror inte att ni kan gissa ^^

Nu ska jag göra mig klar för sängen och tidsinställa några inlägg till imorgon ;)

Natti natt  

Av Alice - 9 november 2011 15:56

Nu ska jag snart åka in kören. Vi har precis börjat med jullåtar och nu i helgen ska vi på körläger vilket ska bli jättekul. :D Vi ska sova tillsammans med gymnasiekören och sen ska vi åka in till stan för att öva på musikskolan :) Men nu måste jag faktiskt sticka om jag vill hinna gå på toa 8)  

Av Alice - 9 november 2011 13:00



Dagens låt:


Dagens låt är

B-e-a-utiful

med

Megan Nicole


Tycker att låten har ett sånt mysigt ljud och handlar om en sån gullig sak :) Älskar låtar med detta tempot och när det inte är alltför teknisk bakrund.


Poäng:

10






Av Alice - 9 november 2011 06:45

*Gäsp gäsp* God morgon mina vänner!

Ska snart äta frulle och sen göra mig redo för skolan. Och musikprov! :s Önska mig lycka till. Provet handlar om fyra olika musikaler. Nu kurrar magen så här bjuder jag på  två morgon låtar xD

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards