Aliice

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Alice - 8 november 2011 20:15



Dagens låt:


Dagens låt är

Monsoon

med

Tokio Hotel


Älskar låten och är jätteglade över att ha hittat den :D

Tycker också att musikvideon är riktigt cool.


Poäng:

9




Av Alice - 8 november 2011 17:10

Nu ska jag verkligen försöka att skriva i bloggen ganska ofta!


I natt hade jag en jättemysko dröm. Jag och Julia, min kompis, var på ett läger i antingen Danmark eller Malmö, för det var precis bredvid öresunds bron. Isak i min klass var också med och idrottsläraren Veronika. En gång la Isak sig på tågspåret, det var ett spår som inte användes, och så kom det eld upp ur marken bredvid honom. Då ville jag och Julia också testa och la oss där också och bara:
- OOOH ELD! :D

Sen så fick Isak skäll av Veronika xD


Idag var det skola som vanligt och på matten(som är ca.3 timmar) ritade vi clowner. :P Sen var det lång lunch, 1 timme och 40 minuter. :) Då stack jag och Julia hem till henne och åt istället, för vem vill frivilligt äta stuvad spenat :s Så vi satt i hennes kök och åt mackor och tittade på tv :) Sen var det att cykla tillbaka till skolan där det var elevens val. Jag och julia är överens om att det är mycket mysigare på skolan när det är elevens val för alla är så lugna och gör det dom vill :) Första passet hade vi musik och tittade igenom musikprovet som är imorgon, måste jag göra mer av nu förresten, och sen på andra passet hade vi bild där jag ritade en ekorre som hette Meep :) Den vikarierande bildläraren såg för en gångs skull vad det var. När jag ritade en get på förra bilden trodde han att det var en kanin bara för jag hade ritat horn. ;) Han är iaf fett chill xP

Nu får jag faktiskt sätta igång med att kolla igenom provet... :/

Adios amigos ;P

  Trololo, here is my Babe ;))

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards