Aliice

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Alice - 5 maj 2010 17:58

Hejj :)

Skrev inte igår pga. att min dator, som är där uppe, inte får nått internet. Det är inte fixat än men jag skriver på datorn här nere ist :)

Hade iaf musik idag, där jag, Saga, Annie och Julia ville göra nått till skolavslutningen, elr Jullan var inte helt säker. Om hon vill ska hon spela piano, Saga fiol och jag och Annie sjunga till "Gabriellas sång" <3

Kommer bli jätte kul om hon vill! :D

Bara... hmm... ca. 5 veckor till skolavslutningen!!! :D  *Happy* x))

Näe men, det jag stör mig på att tex. när man handlar avslutnings klänning så antingen hittar man ingen elr så finns en som vill ha inte i ens storlek! >:(

Usch! Så, så, så JOBBIGT!!!!!!!!!! ;O

Och på fredag åker Saga till PARIS!!!!! :O

Hur orättvist är inte det?! ;o

Vill oxå åka! >:(

Men men, men kan inte få allt i livet... :(

Även om jag skulle vilja det! ;P

Hihi, nu måste jag sluta så Isak oxå får sitta en stund.

Håller nu på att sjunga på Gabriellas sång och ska göra lite matte när jag slutat skriva. :/

Ciao <33  

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards