Aliice

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Alice - 3 maj 2010 19:10

Hejj :)

Gick upp kvart i 7, åt frukost o fixa mig.

Sen åkte jag, pappi och Isak till skolan.

Dagen började med matte med Lena, och slutade med idrott.

På idrotten hade vi brännboll, jag var med: Vilma, Saga, Ludwig, Alex och Pelle.

Och vet ni?? Jag, Saga och Vilma är inte dom bästa brännboll spelarna direkt, men vi VANN ändå!!! :O

Efter det så tänkte jag följa med Saga in till stan men jag fick inte tag på pappa! >:(

Dumme fanen!! >:(

Men, men... Jag gick hem ist och fika lite sen sydde jag en kudde! ;D

Efter det var det dags för mat, och sen började jag sticka något. :)

Och nu sitter jag här och dricker kall oboy ;P

Jag har jätteont i handleden :( Ska gå upp till skolsystern i morron :/

Nee, nu ska jag väl sluta för idag! <3


Ciao☻♥ Hihi :P

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards