Aliice

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Alice - 24 juni 2010 19:53

hejj!

Igår,efter jag ätit tårta, cyllade jag hem till Julia. efter ett tag kom Saga oxå :) Först fixa vi vi biljetter till premiären på Eclipse! :D AAAAAA!!!!!!!!! ONSDAG!!!!!!   Sen såg vi på "Fult hus", jättekul film! ;) och sen gick vi och la oss, fast vi prata lite oxå ;p Vi gick upp vid typ kvart över 7-deras städerska skulle komma- och åt frukost, sen satt vi lite vid datorn. Det var så varmt att vi stack ner till stranden och bada.  ;) Efter det cyllade vi hem till Saga och hämtade hennes lillasyster och cylla vidare till badet(nej, inte havet) men det öppnade inte förren klockan 12, vi som trodde det öppna 11 :/ Men då stack vi ner till stranden igen och badade. Sen klockan 12, gick vi tillbaka till badet och det var öppet! :) Vi bada, fika, sola, bada, basta! :D Sen gick alla hem.


I morron är det midsommar och jag, Saga och Julia ska stå vid fiskdammen! :)

Sen ska väl jag och familjen hem och äta lite smått o gott.


Ska kanske till Väla på tisdag med Saga o Julia+ nåns förälder :) Jaaoo, jag har nog inte mkt mer att säga... I think...


Ciao<33  

   

Av Alice - 24 juni 2010 16:21



Grymt söta tunikor på Gina för bara 149 kr! :o


En söt ballerina från Dinsko för 249 kr.


Ballerina från <a href=Skopunkten.com"
/>

Ännu en söt ballerina från Skopunkten för 149 kr!



Textilsko från <a href=Skopunkten.com"
/>

En söt textilsko från skopunkten för 179 kr.




Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards