Aliice

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Alice - 14 september 2012 12:30

Hola miss magola!

Har nyss kommit hem från skolan, vi slutar vid 12 på fre ;D

Egentligen skulle vi bada idag, UTE! Men det är typ storm ute så vi fick skippa det och köra lite teori ist. Nyss kollade jag igenom några inredningstidningar som låg här och skräpa, man får så mycket inspiration :) 

Snart måste jag kolla igenom historieboken, vi börjar jobba med franska revolutionen nästa vecka och skulle ha läst typ 10 sidor till dess.

Igår så var pappa och hämtade sin MacBook Air :D Så nu sitter jag vid den och ser hur fin den är! ;P Igår satt jag och tog fula foton på mig själv så nu är den full med såna x)

 

Cuuute huh? ;P

Hahaha, nä nu får jag se till att ta tag i So:n!

Xoxo   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards