Aliice

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Skola slut snart! ;D

Av Alice - 20 december 2010 19:16

Hej :)

Nu är det bara 4 dagar till julafton! Och i övermorgon är skolan slut! :DD

Och jag har nästan inte köpt några julklappar alls! :c Usch och så har jag inget att ha på mig till avslutningen! :C Var nära att jag stanna hemma idag, men som tur var tvingade nästan rebecca mig att åka till skolan xP Vi skulle ha teater-uppvisning på musiken och vilma var sjuk! Och då ville hon inte va själv med killarna, så då får man ju ställa upp xP Haha, men jag har haft som vanligt väldigt kul, med mina kära klasskompisar! xD Nä, men om man tänker efter så är faktiskt inte så hemsk, det är ju lixom inte så att man bara skiter i det! Det är= Dåligt jobb=Inga pengar= Dåligt liv! :D Men nu behöver man inte tänka på det så mkt eftersom jag bara går i 6:an! Det är sånt man tänker på i typ 8:an... Nu kan man bara slappa och ta det lugnt! ;D

Var med Saga idag, vi gick ner till havet, havet var sån slush mysigt! :D Stack ner handen och kände, så skönt, det var nästan lite varmt, men tog man upp handen och fortsatte så, upp och ner upp och ner... Så till sist kände jag knäppt mina fingrar!:C Iskallt! :s

  Sånt i grå/vitt! :D

Vi tog lite foton oxå! :D

Ser lite ut som en apa!  

Ser ut som jag skulle spricka av skratt! xD

För ett tag sen ritade jag och Saga Jay Smith(idol vinnaren) på tavlan och det blev läskigt likt! :s

Vi har oxå upptäkt att Alex är lik Andreas Weise! Oträligt läskigt likt! :S

Aja, nu ska jag kolla på ung och bortskämd!

Puss♥♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice - 17 september 2012 17:16

Tjena mittbena! Idag var det skola, som vanligt.. :( Inget speciellt hände där tråkigt nog förutom att jag fick rädda Maja ett antal gånger från... ;P Det var ganska kul ;) Åh, jag har inget att skriva så jag slänger upp en dagens ist ;) ...

Av Alice - 16 september 2012 15:46

Hejsan svejsan! Sitter i en mjuk fotölj hemma hos mormor och chekar runt på mobilen. Var på tjejkväll hos Agnes igår, underbart! Vi satt i flera timmar och bara snackade och åt :D Nu är det Mindre än 2 månader tills jag och bästis åker iväg till ...

Av Alice - 14 september 2012 12:30


Hola miss magola! Har nyss kommit hem från skolan, vi slutar vid 12 på fre ;D Egentligen skulle vi bada idag, UTE! Men det är typ storm ute så vi fick skippa det och köra lite teori ist. Nyss kollade jag igenom några inredningstidningar som låg h...

Av Alice - 10 september 2012 17:00


Boktips:   Mycket mer än så av  Sarah Dessen Mycket mer än så är precis som de ändra böckerna (Mitt perfekta liv och Du glömde säga hejdå) jag läst av Sarah Dessen, dvs. underbar! Det roliga är att karaktärer från både Du glömde säga hej...

Av Alice - 5 september 2012 10:00


  Boktips:   Du glömde säga hejdå av Sarah Dessen   Denna bok är ännu ett masterpiece av Sarah Dessen! Den är så härligt, perfekt på sommaren när man bara vill ligga i hängmattan med en bra bok eller mitt i vintern när man vill toppa my...

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards