Aliice

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Såå, nu börjar vi om igen:)

Av Alice - 20 april 2010 19:21

Hejj:)

Som sagt hann jag ju inte skriva färdigt i går så jag får göra det idag. :)

Fredagen tog jag igår så jag har lördagen, söndage, måndagen och idag kvar! ;S


Lördag:

Gick upp vid 12-tiden och ringde Saga.

Vi bestämmde att jag skulle komma till henne när jag hade ätit kvällsmat.

Mellan det så började jag skriva på en berättelse som handlar om en tjej som heter Kelsey. Hon börjar i en ny skola och få fyra nya vänner där, varav tre är lite udda.

ee, nu vet jag inte  vad jag ska skriva...

Aja, när jag skrivit lite var det mat och sen duschade jag.

Och sen stack jag till Saga<3

Först kollade vi på Körslaget med hennes familj och sen såg vi twilight :)<3

Sen pratade vi lite och sen somnade vi :)


Söndag:

Vaknade hos Saga och väckte henne, sen åt vi frukost och sen gick vi in på datorn.

Efter det skulle hon dansa så jag gick hem.

När jag om hem satte jag mig vid datan och skrev lite till på berättelsen.

Sen gick jag ut till Lilla-Molnet. :)

Sen var det mat och sen satte jag mig här och sen gick ja o la mig. :)


Måndag:

Gick upp kvart i 7, åt frukost och fixa mig.

Sen åkte vi med grannen till skolan.

Dagen började med läsning och från 13.00-15.00 hade vi friluftsdag, vi orgenterade.

Jag gick med Julia och om vi inte hade sätt Vilma och Annie hade vi defenitivt gått vilse. x))

Efter skolan gick jag med Julia hem och där lekte vi frisör åt Thea :)

Sötaste gullunge <3

Sen gick vi upp till Jullans rum  och skojjade oss lite :P


Tisdag:

Gick upp kvart i 7 idag oxå, åt frukost och fixa mig.

När jag höll på att fixa mig kom jag på att Isak hade bad idag och att ahn skulle va där 8.00 och klockan var kanske 2 minuter i 8 :o Fick värta panik problemet :o

Men som tur var hann vi ut till grannen innan dom åkte. Pfiuo!

Skolan började med matte & slutade med klassens timme :)

Efter skolan blev det hem i rasande fart, skulle nämligen med bussen 15.43 och vi slutade 15.00 Men jag hann, som vanligt... Wwiiieeh, duktiga jag! :D

När jag kom in till stan mötte pappa mig där och vi gick in till hans jobb på skolan.

Det var nån sorts öppethus sak där så jag och pappa kollade runt lite. Det var en "konsert" i aoulan och vi kollade på den, det var faktiskt skojjsigt :)

Sen var det kör och den slutade 18.30 Vi sjöng "Aquarius" och "My heart will go on",

skojjsigt var det :)

Sen åkte jag & pappis o handla lite mat.

Efter det åkte vi hem och fixa mat, soppa och macka, mums :)

Och nu sitter jag här, stolt över att jag hann allt detta på kanske 50 min :D

Nu ska göra en kopp soppa och skriva lite på berättelsen :)

Bilder:

 Från orgenteringen Från orgenteringen

   

Hem från Saga(ett rådjur) 


Ciao<3  








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice - 17 september 2012 17:16

Tjena mittbena! Idag var det skola, som vanligt.. :( Inget speciellt hände där tråkigt nog förutom att jag fick rädda Maja ett antal gånger från... ;P Det var ganska kul ;) Åh, jag har inget att skriva så jag slänger upp en dagens ist ;) ...

Av Alice - 16 september 2012 15:46

Hejsan svejsan! Sitter i en mjuk fotölj hemma hos mormor och chekar runt på mobilen. Var på tjejkväll hos Agnes igår, underbart! Vi satt i flera timmar och bara snackade och åt :D Nu är det Mindre än 2 månader tills jag och bästis åker iväg till ...

Av Alice - 14 september 2012 12:30


Hola miss magola! Har nyss kommit hem från skolan, vi slutar vid 12 på fre ;D Egentligen skulle vi bada idag, UTE! Men det är typ storm ute så vi fick skippa det och köra lite teori ist. Nyss kollade jag igenom några inredningstidningar som låg h...

Av Alice - 10 september 2012 17:00


Boktips:   Mycket mer än så av  Sarah Dessen Mycket mer än så är precis som de ändra böckerna (Mitt perfekta liv och Du glömde säga hejdå) jag läst av Sarah Dessen, dvs. underbar! Det roliga är att karaktärer från både Du glömde säga hej...

Av Alice - 5 september 2012 10:00


  Boktips:   Du glömde säga hejdå av Sarah Dessen   Denna bok är ännu ett masterpiece av Sarah Dessen! Den är så härligt, perfekt på sommaren när man bara vill ligga i hängmattan med en bra bok eller mitt i vintern när man vill toppa my...

Presentation


Hej, Hello, Hola, Bonjour, Guten tag! Säg det hur ni vill. Välkommen hit till mig! Jag är 14 år och skriver om min vardag samt annat skoj som händer runt omkring mig :)

Bubbleroom

Bloggvärde

Räknare

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards